vrijdag 16 januari 2015

Iejoor rugzak

Afgelopen dinsdag poste ik al een sneak peek van dit stoere maar toch schattige rugzakje. 
Nu Iejoor er een nieuwe fan bij heeft kan ik natuurlijk niet achterblijven. 


Zo kan deze Iejoor gemakkelijk overal mee naartoe! 


De stof die ik heb gebruikt voor dit rugzakje gebruikte ik al eens eerder. Klik hier om dat te bekijken!
Een stevige en stoere blauwe stof. Ideaal voor tasjes en rugzakken.


Het donkerblauwe tassenband en de donkerblauwe rits maken het helemaal af. Door de handige grote ring aan de rits is deze gemakkelijk open en dicht te doen.
Als patroon voor dit rugzakje maakte ik een combinatie van 2 rugzakjes die ik eerder maakte. Kijk onderaan dit artikel om deze te bekijken.


Leuk toch? Zo'n blije Iejoor! :)

En dit zijn de rugzakjes die ik eerder maakte. De Iejoor rugzak is hier een combinatie van met wat kleine aanpassingen. Zoals een langere rits waardoor de tas een grotere opening heeft.

Klik hier voor het artikel over de uiltjesrugzak.
Klik hier voor de meisjesrugzak met poppendrager. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten