vrijdag 3 oktober 2014

Tas en poppendrager in één

Vorige keer schreef ik al een artikel over de pop die ik maakte voor mijn jongste nichtje.
En dit is dan waar ik de pop voor nodig had! Een rugzakje met poppendrager aan de voorkant.
Al een erg leuk cadeau op zich. Maar ik vond dit toch net wat leuker en completer mét pop. Vandaar dat ik ook de pop erbij ontwierp.

Het idee voor de tas kwam ik tegen op Pinterest. Klik hier om naar de website toe te gaan.
Een tutorial of patroon kon ik niet vinden. Wat ik eigenlijk niet heel erg vond, omdat ik het een leuk klusje vind om zelf een patroon te maken voor iets. En dat is dan ook wat ik heb gedaan!
Aan de hand van die éne foto heb ik een patroon gemaakt voor deze rugzak. Toen eerst een proefmodel van een oud gordijn gemaakt.
Daarna de 'echte'! En dit is het resultaat!

Ik heb een vrolijk, meisjesachtig en toch stoer stofje gebruikt. 
De accessoires heb ik in contrasterend wit gehouden. Dit voor een compleet geheel en fris accent.

Welk meisje wil dit nou niet? 
Een rugzak mét plek om haar lievelingspop mee te nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten