dinsdag 26 augustus 2014

Stoer rugzakje

Voor de verjaardag van mijn jongste neefje wilde ik graag een rugzakje maken. Een hele tijd geleden was ik al een super leuk stofje tegengekomen. Dit leek me perfect om een rugzakje van te maken. Misschien nog niet zo leuk en handig voor mijn neefje. Maar vast wel voor zijn ouders!

Na eerst een proefmodel te hebben gemaakt heb ik het rugzakje in elkaar gezet. Een leuk en hip stofje en lekker contrasterend tassenband om het af te maken.

Helaas heb ik geen heel goede foto's van het rugzakje. Maar zo krijgen jullie wel een idee!

Op de voorkant een klein extra vakje.
Onder de flap op de voorkant zit een rits.

Aan de kapstok!

Ook over het proefmodel van dit rugzakje zal ik nog een artikel posten. Die heb ik nog en daar kan ik dus wat betere foto's van maken! Want hij is, al zeg ik het zelf, ook erg leuk geworden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten