vrijdag 10 juni 2016

Kraamcadeautje 6/6

In de afgelopen tijd heb je al kunnen zien wat ik als kraamcadeautjes maakte. En vandaag het laatste kraamcadeautje wat ik maakte!

Een zakdoekenhouder. Om bijvoorbeeld (leuk) en gemakkelijk zakdoekjes mee te kunnen nemen in je tas.


Ik maakte deze zakdoekhouders aan de hand van een handige tutorial. Klik hier om naar de website te gaan en de tutorial te bekijken.


Ik maakte twee verschillende soorten. Wel allebei met dezelfde stoffen.
Het labeltje bevestigde ik op een andere manier dan 'gebruikelijk'. Weer eens wat anders, en wat mij betreft erg leuk uitgepakt!


Vaderdag komt er ook alweer aan. Heb jij al een cadeautje?
Ik moet dit jaar natuurlijk even extra mijn best doen met de kleine voor manlief als kersverse pappa! :)
Ik ga proberen om jullie ook daarvan op de hoogte te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten