vrijdag 15 april 2016

Kraamcadeautje 1/6

Tijdens mijn (wat langere) verlof wilde ik graag wat meer tijd vullen met het maken van dingen die ik met de hand kon naaien en/of knutselen. In alle rust op de bank of op een stoel. Achtergrondmuziekje aan en een lekkere kop thee erbij.
Daarom besloot ik om 'kraamcadeautjes' te gaan maken.
Door de weken heen laat ik jullie zien wat hier allemaal van is geworden!

Vandaag het eerste cadeautje wat ik maakte; sleutelhangers.

 

Voor alle kraamcadeautjes heb ik geprobeerd om dezelfde kleuren te gebruiken als voor de babykamer. En ook de wolkjes heb ik een aantal keren terug laten komen.


De sleutelhangers hebben een stoere uitstraling door het gebruik van (nep)leer. Aan de bovenkant heb ik een grosgrain lint gebruikt om de wolkjes aan de ringen vast te maken. Dit sluit helemaal aan bij de stoere uitstraling en maakt de sleutelhangers helemaal af. 

 

Ook de zijkanten heb ik wat grof afgewerkt.


Het label wat aan de sleutelhangers zit heb ik ook zelf gemaakt. Ik heb voor deze labels dezelfde stof gebruikt als voor mijn eigen labels. 
Op de labels staat de naam van onze zoon. Om het hiermee een echt 'kraamcadeautje' te maken. 


Deze labels komen bij alle kraamcadeautjes terug. En op de foto hierboven ook alvast een klein voorproefje van het volgende kraamcadeautje. Dit artikel komt over 2 weken online!

Volgende week eerst even een uitstapje naar Koningsdag!

1 opmerking:

  1. Die kraamcadeautjes waren echt leuk. Zo grappig dat je op kraambezoek komt en dan een zelfgemaakt kleinigheidje meekrijgt.

    BeantwoordenVerwijderen