vrijdag 8 april 2016

Knutselen voor in de kledingkast (babykamer)

Als vrouw vind ik het heerlijk om babykleertjes uit te zoeken en te kopen. Stiekem extra leuk natuurlijk dat je tijdens de zwangerschap de juiste maat nog niet helemaal weet voor je kindje. Reden te meer om van een aantal maten wat kleertjes aan te schaffen!

Maar in de kledingkast vond ik dit wel wat lastig. Want op een hangertje in de kast zie ik niet echt welke maat de kleertjes hebben. 
Om hier wat meer orde in aan te brengen maakte ik hangers voor in de kledingkast. 

 

Eigenlijk heel erg simpel. Van wat oud karton knipte ik de hangers.
Aan één kant heb ik de hangers beplakt met 'krijttape'. En aan de andere kant heb ik de hangers gewoon bruin gelaten. Dit vind ik er wel mooi uitzien.
Wel plakte ik op de bruine kant ook een stukje van het 'krijttape'. Met de bedoeling dat ik aan beide kanten van de hangers kan opschrijven welke maat er achter de hanger hangt. 

 

Een gemakkelijk knutselklusje dus dit keer! Maar met veel resultaat wat mij betreft; een geordende en overzichtelijke kledingkast voor de kleine.


Volgende week nog meer knutsels in het teken van de kleine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten