vrijdag 13 februari 2015

Nieuwe speldenplek naaimachine

Afgelopen dinsdag schreef ik over het kleine speldenkussen wat ik maakte. 

En afgelopen week maakte ik nog een speldenkussen. Dit keer een nieuwe voor aan mijn naaimachine. Tot enige tijd terug maakte ik dankbaar gebruik van de naaimachine van mijn moeder. Ook hiervoor maakte ik een speldenkussen. Klik hier voor dit artikel.

Nu heb ik zelf een naaimachine gekocht. Maar helaas past het speldenkussen hier niet op. 
Met het gebruik van de machine mis ik het. Dus ik besloot een nieuwe te maken.

Ik vond deze oude pen. Deze heb ik bewaard omdat ik het bloemetje zo leuk vind. Kon ik hier niet iets mee?


Ik besloot de vulling en de pen eruit te halen. Ik heb de 'steel' van de bloem opnieuw gevuld. En aan het uiteinde dicht genaaid met een lint ertussen. 
Achter de kop van de bloem bevestigde ik ook een lint. En zo kan ik dit speldenkussen om mijn naaimachine knopen. 


Best goed hergebruik toch? :)


Heb jij ook wel eens iets hergebruikt om er iets nieuws van te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten