vrijdag 5 december 2014

Knuffelige en zorgeloze Sinterklaas!

Door een ruilactie op Twitter was ik brutaal genoeg om aan te bieden een (zorgen)knuffel te maken van een kindertekening. Al enige tijd is het een wens van mij om zorgenknuffels (ook wel zorgenvriendjes genoemd) te maken voor kinderen die zij zelf hebben ontworpen. Wat is er mooier en leuker dan ECHT je eigen knuffel te hebben?!

En voor mij geen leuker moment om dit te posten op 5 december.
Een dag die elk kind zorgeloos zou moeten mogen beleven. 

Dan nu... de knuffel!
Dit is de tekening die ik ingestuurd kreeg. 


De ontwerper is een erg creatieve jongeman (4 jr.). En samen met zijn moeder maakte hij dit ontwerp. Aan fantasie geen gebrek :)

En dit is het resultaat!


De knuffel is met veel enthousiasme en liefde ontvangen door de ontwerper.

Tot mijn grote opluchting trouwens. Want stiekem vond ik het wel heel erg spannend om dit te doen! :)




En jawel! Hij eet je zorgen allemaal op!


Knuffelen is gezond :) Net als je zorgen delen!
Een zelfontworpen zorgenknuffel maakt zelfs kinderen die niets met knuffels hebben betrokken.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Fijne Pakjesavond!

4 opmerkingen:

  1. Geweldige knuffel geworden. Mooie stofjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf wat zou zo'n knuffel kosten voor ons meisje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke reactie! Het is afhankelijk van een aantal punten. Stuur mij even een mail via mijn blog (bovenaan bij de rondjes op het envelopje klikken). Dan kan ik je via die weg wat meer informatie toesturen.

      Verwijderen