vrijdag 7 november 2014

Hoe wil jij jouw appel?

Als jij wel eens fruit meeneemt als je weggaat. Bijvoorbeeld naar je werk. Hoe neem jij dit dan mee? 
Iedereen kent de plastic bakjes om een appel in te doen wel. Maar mijn appel past hier niet altijd in. En daarnaast komt mijn appel, ook in zo'n bakje, nog wel eens beurs uit mijn tas. Irritant! 

Om extra lief te zijn voor mijn appel besloot ik zelf een hoesje te ontwerpen en te maken. En zie hier het resultaat! 


In de rand zit elastiek waardoor het hoesje gemakkelijk om de appel te doen is. En daardoor kun je de appel er natuurlijk ook weer gemakkelijk uit halen.


Maar misschien nog wel het allerbeste voordeel. Dit hoesje kan precies zo worden zoals jij dit wilt! Ik heb slechts een aantal voorbeelden gemaakt. Want hiermee is natuurlijk eindeloos te combineren.


Zo wordt jouw appelhoesje meisjesachtig en schattig. 
Of juist mannelijk en stoer.


Hoe zou jouw appelhoesje eruit moeten zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten