dinsdag 9 september 2014

Wedding Corsages

Ongeveer 2 maanden geleden ben ik getrouwd. En voor de bruiloft had ik het idee om wat dingen zelf te gaan maken. Waaronder ook de corsages!
Ik vond dit best spannend om te gaan doen. Maar ik ben het gewoon gaan proberen. Ruim op tijd zodat er eventueel nog tijd zou zijn om de corsages ergens te bestellen.
Met wat nepbloemen, ijzerdraad, tangetjes en bloemenband/tape ging ik aan de slag!

Uiteindelijk heb ik 3 soorten corsages gemaakt;
Een wat grotere corsage voor mijn man.


Een iets kleinere voor alle daggasten.


En omdat er onder de daggasten ook kinderen waren had ik voor hen ook hun eigen corsage gemaakt.


Alle corsages in de kleuren van onze bruiloft; roze, blauw en wat geel.
Erg leuk om zelf te doen! En als je eenmaal door hebt hoe je dit gemakkelijk kunt doen kost het niet eens zoveel tijd. 
Zelf corsages maken van nepbloemen heeft ook als bijkomend voordeel dat je dit uiteindelijk goedkoper kunt doen. Een besparingstip dus! Hierdoor kun jij je toch dat andere extraatje voor de bruiloft veroorloven! ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten