vrijdag 5 september 2014

Alle snoeren verzamelen!

Misschien ken jij het ook wel. Cadeautjes kopen voor een man (of dé man!)... Niet altijd even gemakkelijk!
Dat is precies de reden dat ik regelmatig het internet afstruin om geschikte cadeautjes te zoeken. Helaas meestal zonder enig resultaat. Maar sóms zit daar dan dat éne product tussen wat wel heel erg leuk en geschikt zou zijn! Zoals deze snoeropberger. Die ik vond op deze website. Voor slechts $40,-...
Ergens had ik het idee dat dit helemaal niet zo moeilijk zou zijn om zelf te maken. En dat was het ook niet!
Op het vinden van de sluitingen na dan... Uiteindelijk ben ik namelijk de meeste tijd kwijt geweest aan het zoeken naar deze sluitingen. Gelukkig heb ik deze uiteindelijk wel weten te bemachtigen dankzij wat zoekwerk van een vriendin!
En dit is het resultaat! Gemaakt van nepleer verstevigd met dikke vlieseline. Daardoor lekker stevig en de opberger kan tegen een stootje!


Om het als een echt cadeautje in te kunnen pakken, mét beschrijving! 

En natuurlijk een mooi papiertje eromheen :)


Eenmaal in gebruik kunnen alle snoertjes en stekkers erin die nodig zijn! Handig om bijvoorbeeld mee te nemen naar een nachtje weg of een vakantie!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten